[bodzio] Dwanaście Królestw 03-04 [BD]

Juuni

Kolejne odcinki. Trójka bohaterów musi stawić czoła wszechobecnej nienawiści i zdradzie, jakie czyhają na każdym kroku.
Torrent

5 uwag do wpisu “[bodzio] Dwanaście Królestw 03-04 [BD]

  1. arystar pisze:

    [troll mode on] A mój VOTOMS? :[troll mode off]

    Jestem ciekaw, ile osób po ostatnim wpisie zajrzy na bloga.

  2. Wczoraj 270 wejść było. Czyli więcej niż zwykle. Dziś coś koło 150. Te 270 to dlatego, że jakieś głąby pewnie myślały, że TB NW wyjdzie kolejny, zapominając, że są 2 tyg. przerwy. I to jest mój Votoms, nie twój 😛

    1. arystar pisze:

      Zaraz, zaraz. O ile mi wiadomo – a wierz mi, że wiadomo – to Votoms jest mój. 😛

      O, to nawet sporo. Stawiałem raptem na kilka wejść, a tu grubo ponad setka. Tak trzymać.

      Weź w następnym sezonie jakąś „modną” serię, a od razu licznik wejść skoczy parokrotnie do góry i na ircu też.

Możliwość komentowania jest wyłączona.