Beel 125 [manga]


Dziś coś nie w moim stylu. W związku z ostatnimi wyczynami ‚Uni Umarłych Skanlatorów’, którzy idą na udry z manga-lib, postanowiłem wydać jakiś chapter mangi, padło na tą. Warto zapoznać się z informacją ode mnie, zawartą w paczce. Link: megaupload

13 uwag do wpisu “Beel 125 [manga]

  1. Mark pisze:

    Jak dla mnie ten rozdział Beelzebuba jest poniżej oczekiwań. A oto dlaczego:
    1) napisy w dymkach nie są na środku,
    2) nie czyta się tego dobrze poprzez użycie dwóch bądź trzech czcionek,
    3) w niektórych miejscach skany są niedokładnie wyczyszczone,
    4) teksty w tle źle się czyta,
    5) jak się orientuję to większość, jak nie wszystkie grupy skanlacyjne, dodają creditsy od angielskiej grupy która tłumaczyła, a takie same skany ma grupa RedHawkScans. Sprawdzałem na ich readerze i są identyczne.

    Jeśli macie wypuszczać taki, za przeproszeniem, szajs to jednak wolę poczekać na koniec strajku aż Beela wyda grupa Varia Scans.
    Natomiast co do strajku to moim zdaniem grupy skanlacyjne dobrze zrobiły, K3nsei po prostu ich okradał z prac na które poświęcali swój wolny czas abyśmy mogli przeczytać kolejny rozdział mangi która nam się podoba. Wiem ile trzeba poświęcić czasu na zrobienie porządnie rozdziału mangi gdyż sam byłem kiedyś edytorem w jednej z grup. Dodatkowo jak czytałem na Wszechbiblii K3n sporo zarabia na swojej stronie za pośrednictwem reklam. Grupy próbowały dość z nim do porozumienia lecz on się zawsze nie zgadzał. Mam tylko nadzieję że twórca tego rozdziału beela zaprzestanie podkradać projekt grupie Varia Scans (zwłaszcza że wychodzi mu to marnie) i nie stoczy się do mentalnego poziomu Kierowcy Żółtego Autobusu.

  2. Na ostatniej stronie zostało napisane: „edytowane w MS Paint”; „na angielskim wydaniu od RHS”. RHS też użyło 2 czcionek. Żeby dobrze się czytało, musiałaby być lepsza czcionka i trzeba by to obrabiać w corelu/fotoszopie. Nie istnieje słowo „macie”; hardy robię sam, ten chapter też sam przerabiałem. Dałeś się strollować, kimkolwiek jesteś, bo liczyłem na jakichś obronców skanlatorów, którzy tu wparują, wiedz, że specjalnie, im przeciw, to wydałem. Nie istnieje też coś takiego, jak podkradanie projektów – żyjecie w małym zaścianku, to idzie wam wybaczyć – jesteśmy złodziejami kradnącymi efekt czyjejś pracy, więc cóż, złodzieje okradają złodziei?

  3. Mark pisze:

    no więc tak:
    – co do RHS to używali oni 5 czcionek
    – co do czcionek to od czego jest Wujek Google, wystarczy wpisać „fonts” bądź „czcionki”. Podzielę się z Tobą nawet dobrą stroną z czcionkami http://www.swiatczcionki.pl
    – zamiast w MS Paint równie dobrze mogłeś robić w GIMP-ie (jest na licencji freeware i wielu edytorów grup edytuje w tym programie), a efekt jest równie dobry jak w przypadku Photoshop-a.
    – to że sam robiłeś rozdział nie upoważnia Cię do tego że możesz go robić „na odwal się”.
    – co do wyrazu „macie” to muszę Cię zmartwić ale występuje w języku polskim, polecam stronę:
    http://pl.wiktionary.org/wiki/mie%C4%87 ” tam poszukaj sobie odmian w czasie teraźniejszym
    -w sprawie podkradania to większość grup skanlacyjnych zapoznała się z KEKS-em na Wszechbilbii
    ( http://forum.wszechbiblia.net/viewtopic.php?t=93 )
    Ciebie zainteresować powinien zwłaszcza punkt 4, podpunkt 3 oraz cały punkt 5.
    – raczej nie spotkasz się tutaj z „obrońcami skanlatorów” gdyż po prostu nie wiedzą nawet o tej stronie. Jakbyś chciał podyskutować to zawsze możesz wejść na stronę grupy która strajkuje i tam na pewno kogoś znajdziesz do rozmowy.

    1. Tak, to miało być na odwal się i mam gdzieś robienie tego inaczej xD
      „Macie” istnieje, ale nie w znaczeniu, w jakim go użyłeś – „Jeśli macie wypuszczać tak szajs” – jestem sam, nie tworzę grupy.
      Znam ten ‚KEKS’ ale mało mnie on interesuje – podkreślam ci zaściankowość tego typu twierdzeń, rozejrzyj się po ang. skanlatorach, tam wielu tłumaczy to samo a ludzie mają dowolność wyboru. To wydanie powstało w jednym celu – przeciw Uni i dla manga-lib. Wpadłeś w moją troll pułapkę, pisząc tutaj. Ale dyskusja nawet ciekawa (linkowanie powoduje, że muszę zatwierdzać ręcznie twoje komentarze, taka ochrona przed spamem).

      1. iamblessed pisze:

        Jaki szczwany list normalnie pułapkę zastawił hihihi hahaha! Widać, to był jedyny sposób aby ktokolwiek zajrzał na taki żałosny blog o pierdołach. Zresztą ilość komentarzy pod notkami (ZERO!) mówi samo za siebie. 🙂

        No jak tam? Puścisz mój komentarzyk czy zaliczysz do spamu? 🙂

  4. Wyszło Ci odwrotne działanie xD Chciałeś wkurzyć osoby robiące to, a nie przewidziałeś tego, że ze strajku może ktoś chce się wyłamać. Takie działanie uspokaja jednak te grupy, bo wie, że mangi, które robią na bieżąco już są dodane więc po co się wyłamywać xD

    Kolejny gość traktujący wszystkie grupy jako jedną, Unię xD Nie każdy zarzuca K3nowi to co jest w newsach. Varia akurat chyba najmniej K3nowi zarzucała xD

  5. Widzę, że poziom komentarzy robi się coraz niższy, zupełnie jak poziom tłumaczeń 90% PL mang i ich zagorzałych fanów. „Blog o pierdołach” – słusznie prawisz, hardsuby to pierdoły a manga leży jeszcze niżej 😉
    Blog jest tylko stricte informacyjny, dyskusja o hardsubach przeze mnie wydawanych toczy się na ansi w odpowiednich tematach gwoli wyjaśnienia.

  6. ranyjulek@o2.pl pisze:

    Bodzio nie masz nic przeciwko jeśli zacznę sprzedawać Twoje tłumaczenie na ulicy?

    1. Jasne, że nie, i tak nikt tego nie kupi xD
      Robiłem korekty i timing dla Anime Gate (Moonlight Mile), za 1 sezon dostałem kasę, za drugi jestem w plecy 1400zł – jakoś nad tym nie płaczę, ale naprawdę jest mi obojętne, czy ktoś czerpie zyski z tego, co robię, o ile nic nie psuje xD

      1. ranyjulek@o2.pl pisze:

        Ok, dzięki. Miło z Twojej strony.
        Jeszcze dodatkowo podpisz, że to moje „dzieło”.

        Zresztą po co ja pytam, złamałem najważniejszą zasadę. :-/

  7. Are pisze:

    Tak na szybko:

    1)Źle się czyta… gdzie?

    2) Tekst nie jest na środku =o
    Przeglądasz czasem inne mangi grup które „STRAJKUJĄ” ? Chyba nie.

    3)Podkradanie projektów – bzdura. Złodziej złodziejowi wilkiem ^^

    4) Teksty w tle źle się czyta? to samo co w 2)

    5) „to że sam robiłeś rozdział nie upoważnia Cię do tego że możesz go robić „na odwal się”.”
    Jak nie? Zrobił bo chciał i udostępnił mógłby nawet narysować sobie tam penisy gdzieniegdzie i byłoby ok, bo to „ON ZROBIŁ TĄ MANGĘ” 😀

    ps. „od fanów dla fanów” – zrobił to za „darmo i poświęcił czas na zrobienie” a ty kurde narzekasz…

Możliwość komentowania jest wyłączona.